A beautiful story that no one knows

Mycket bloggande idag. Kom på bara att jag helt glömt att berätta att det typ blivit klart vem som ska spela Melanie/Vandraren i filmatiseringen av The Host. Den lyckliga är Saoirse Ronan. Hon var med här om dagen på Ellen. Verkar helt okej..Inte alls den jag tänkt mig som Melanie/Vandraren, men börjar tycka det är helt okej :) Hoppas verkligen på den här filmen, vore så tråkigt om den blev dåligt gjord..älskar liksom boken. BTW, är den någon som vet om det kommer en andra bok? Läste någonstans att det är en triologi och den hade ju ett ganska öppet slut.. Aja, hoppas på en toppen film och jag ser fram emot fler skådisar :D



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0