A million smiles in front of you screaming your name

Många inlägg idag, men är man på sånt humör så är man :)

Såg just ett avsnitt av Djursjukhuset..inget program jag brukar följa och inget program jag kommer börja följa kan jag säga! Det var en häst med från Indien som hade en böld i hoven och de fick inte avliva den!! Efter att de förklarat så förstod jag ju varför, men det var så sjukt! Den mådde ju liksom jätte dåligt..aja, antar att det är väldigt bra här i Sverige. Synd bara att det ska vara så...stackars djuren :(

När jag ändå pratar om djur så tog jag några bilder på mina egna..fattas några, men just de här råkade jag ta just idag :)





finisar <3

Nu har de ringt från Loka och de lyckades klämma in oss, YESSS!! Blir nog bra det här.. Sen fick jag ett sms från Mina att jag eventuellt kunde få sommarjobb :D Det var väl inte världens största chans, men chansen finns dock. GULD!! Pengar rullar in som de ska, det går bra nu ;)

Sova kanske? Upp tidigt imorgon... :(
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för sommarjobb? :) Jag hatar också att gå upp tidigt :(

2011-05-23 @ 21:54:28
Postat av: Emma

vet inte riktigt..något på kommunen :)

2011-05-24 @ 17:24:45
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0