I am wonderful

Tjenaaaaaaaa

Måndag idag. Tycker måndagarna bara blir fler och fler...aja, det funkar väl det med. Bara inte tentatisdagarna blir fler = jag hoppas jag klara tentan imorgon. Tänkte försöka ge mig på en liten pluggning på det sen, men jag vet inte om det spelar så stor roll..fattat nada ändå. MEN det är väl alltid värt ett försök :)

Uppsats skrivs det annars för fullt just nu. Är snart klar med metod, metodproblem och material. Hade lite tur som fick metoden där Katrina redan hade skrivit det mesta. Lite synd om Katrina dock, hon får det mesta och det svåraste.. :( Just nu känns det som att jag inte gör ett piss, men det kanske bara är som jag känner..är nog inte så egentligen. I hope. nä. det är inte så. höhö

Kan meddela att bästaste Olle släppt sin första singel idag. Wonderful heter den och jag skulle mer än gärna länkat den, men jag har absolut ingen aning om hur man gör (hjälp?) så ni får hitta den själva. Finns både på Spotify och itunes. Bäst är vad den är!! Längtar till albumet följer :D



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0