Moneymaker

Tjenaaaaaa

Vet inte varför, men i allt regn som fallit under dagen har solen skinit över mig hela dagen. Började med att jag och Katrina gick på handledning och fick veta om vi fick ett godkännande att lägga upp vår uppsats på seminariet nästa vecka. Några små ändringar skulle göras men hon tyckte absolut att vi kunde lägga upp det! Vår analys var tydligen väldigt bra och vi hade använt oss av kinematografi när vi kollade på bilden utan att vi tänkt på det, haha. Aja, bara att skriva till det i metoden då.. Att det var för kort var inte hela världen tyckte hon (y) Synd bara att det inte är hon som sätter betyg utan Åsa som är mycket tuffare!! Hoppas på det bästa ändå :)

En liten anställningsintervju har jag hunnit med på eftermiddagen också...eller, jag vet inte om det var en anställningsintervju. Jag fick berätta lite om mig själv och sen berättade dom om sig själva och vad de ville ha hjälp med och så och sa i princip att om jag ville ha jobbet så fick jag det. GREAT! Ska ringa på måndag och berätta om jag bestämt mig, ska kolla så de verkade nöjda med mig också för det kändes ju jätte konstigt! Att jag bara får det sådär alltså..Hmmm, aja det är väl bara att tacka och ta emot :) När frågan om lön kom upp frågade de mig hur mycket jag hade tänkt mig, och jag svarade att det inte var något jag tänkt på utan att jag var öppen för det mesta. Tydligen kunde jag bara få minimum lön som var 16 000 (ca 12 000 efter skatt) i månaden...EHM, för en fattig student är det banne mig ingen minimilön!! Kommer fasiken va rik sen ;D Haha, nä men jag hoppas verkligen jag får det!! Skulle vara guld asså... :)

Syster min har kommit hem också (Y) Därför blir det en sväng på bio och Pirates igen imorgon. Älskar den filmen asså!! Blir dock kanske sista gången jag ser den på bio eftersom det är ett antal andra filmer som måste ses om jag vill ha de där BIOSOMMAR poängen..och det vill jag ju ;) När vi ändå pratar om bio så fick jag ett nytt bioklubbenkort igår. Exklusivt för att jag nu är Guldmedlem...STÅR MITT NAMN OCH NUMMER MED GULD!! :D:D:D På det gamla kortet står det ju inte ens något på framsidan :D hihihihihi



Fina kortet <3 höhö

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

fan vad rik du kommer bli dåååå! :D



OCH JAG SA JU typ.. att man skulle få ett guldkort ;)

2011-05-27 @ 20:58:40
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: agnes

vad är det för jobb? :)

2011-05-28 @ 20:18:51
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Emma

Martina: haha, I KNOW!! (på båda...:P):D



Agnes: det är på stadsbyggnadshuset och jag ska hjälpa de som bestämmer bygglov och sånt med lite grejer bara :)

2011-05-29 @ 14:36:11
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0