Popular

Tjenaaaaaaaaaaaa

Idag är det dags. Finalen i Eurovision Song Contest. Campagneglasen är tvättade och redo till det börjar. En timme kvar tills det smäller. En timme som känns som en en hel evighet. En evighet som förhoppningsvis får ett lyckligt slut..

Kan säga att jag i år inte ens vill spekulera i vem som kommer vinna. Jag vet att jag jämt brukar göra det, men i år är det så sjukt svårt!! 12 bidrag räknas vara favoritet, vilket är sjukt mycket. Annars brukar man ju kunna gissa och inte komma så långt från reultatet. Känner iaf att Saade kan ha en liten chans. Så många har sagt det innan mig, men jag säger det ändå, han går genom rutan som ingen annan. Får hoppas det betyder något. Tänkte för första gången det här året göra min plikt och rösta. Lite dålig tänkte jag vara och rösta på en av Erics största konkurrenter: Blue. Någon måste ju få våran 12:a och då kan väl lika gärna Blue få den som någon annan. Ska inte Sverige ta hem det så kan väl dom? Älskar dom <3

Nu får ni hålla alla tummar ni kan hitta för Sverige!! :D
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0