Something beautiful

Tjenaaaaaaaaaaaaaaaaa

Blir ingen Eurovision video idag. Den jag ville lägga upp hade inte kommit än :( Iaf, idag börjar de repetera för andra gången. Full fart med andra ord (y)

Själv har jag dammsugit och torkat golvet i hallen och köket. Nu ska jag se om jag kan fixa lite lunch, mamma är liksom med mormor och får lunch av mormors pensionärsförening. Men, jag har ju klarat mig de senaste dagarna så varför skulle det bli problem idag? Bra fråga...
Ikväll kommer Ia, Johan och AnnaLena hit. De ska hjälpa till lite här hemma som jag och mamma inte klarar nu när morfar är borta. Blir med andra ord en helg fulla av arbete så vi får se hur mycket jag hinner blogga. Nåt inlägg ska jag nog hinna med ;)
I övrigt så fick vi beskedet att morfar kanske får komma hem på tisdag. Super skönt att veta att han blivit lite bättre. Han så mycket bättre ut igår när vi var uppe hos honom än han gjorde i tisdags också. Tar en lättad suck!! Hoppas det fortsätter gå framåt bara...

Det var allt för mig :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0