Storys of our lives

Tjenaaaaaaaa

Hemkommen efter en heldag på universitetet. Tenta imorse som gick helt okej, hoppas bara jag fick in det mest relevanta. Haha, jag bara babblar på om en massa onödigt i de där tentorna så jag glömmer bort hälften av det nödvändigaste ;) Aja, sen har vi iaf suttit med uppsatsen och töntat lite...och varit duktiga med skrivningen också för den delen. Duktigt!
Spela in radio och fixat intervju inför sommarjobb har också hunnits med. Great job antar jag.. Lite nervös är jag dock för intervjun är på fredag! Skulle ta med personligt brev och CV, som att de kommer vilja ha mig mer för det. Har ju inget på det typ ;P Haha, nä men det blir nog bra :) Tackis till bästa Mina som fixade åt mig :D

Yessss, jag var duktig och tog bilder under dagen :D



Beatrice är duktig och jobbar :D



Katrina tillbaka efter...en tur ;)



trötta tjejer som inte orkar skriva uppsats ;P



Har ju inte visat min Eurovisionstaty!! Ellerrrr? Dålig kvalité på bilden dock :(



Narniafilmen har kommit :D Ben Barnes
<3

Trevlig dag med andra ord, hoppas ni haft det minst lika trevligt :)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0