Smile, though your heart is aching

Tjenaaaaaaa

En lugn dag med absolut inget att göra trodde jag dagens skulle bli. Felfelfel. Började med att göra klart det sista på uppsatsen innan jag skickade in den. Mycket att leta i böcker för källor och skriva sammanfattning plus titel. Beatrice kom på titeln tillslut och jag tycker det blev ganska bra. Hoppas på att Cecilia yttrar orden "Jo, men det här kommer bli klart och kan redovisas nästa fredag". Pirr i magen. Nä, men det här ska nog bli braaaaaa :D

Aja, fortsatte dagen med att gå ner till morfar och sätta upp hans fåtölj. Stod att man skulle vara två och det skulle ta 20 minuter. Gjorde det själv på ca 40 minuter istället (y). Hoppas bara den inte ramlar ihop, höhö. Fick lite money för besväret också, tycker det var på tok för mycket med tanke på att jag bara ville hjälpa till, men efter mycket tjat fick jag tillslut ta emot pengen. Rakt ner i spargrisen till Madrid gick dom :)

Nu på kvällen har jag uppdaterat mitt CV och Personliga Brev inför intervjun imorgon. Återigen pirr i magen. Hoppas hon inte tycker jag har skrivit för mycket som inte har med jobbet att göra, men jag vet ju inte ens riktigt vad det är för jobb!! Haha, skumt. Men men, hoppas på det bästa..vore ju inte dumt med lite pengar i sommar!!

Stort Grattis till Scotty också till vinsten i AI :D



(Källa)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

haha det stod på våran bänk att det skulle ta 30 min.. åh jo, en och en halvtimme senare var vi fortfarande inte klara ;)

2011-05-27 @ 07:49:11
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0