When it's all said and done

Tjenaaaaaa

Ska detta blåsväder någonsin få ett slut? Känns som att det blir ett nekande svar på den frågan. Håll i er så ni inte blåser bort!! :)

Sitter och väntar på att Katrina ska logga in på msn så vi kan skriva vår slutsats på uppsatsen. Ska bara skriva i lite från Film Art sen så är den klar och ska läggas upp. Under tiden jag väntar försöker jag ringa till Sofia med sommarjobbet, men inget svar får jag :( får testa på eftermiddagen också och hoppas det går bättre då..

Har skickat efter lite film också. Fick ett erbjudande, som tydligen inte var så exklusivt för mig som de skrev (faaaast vid det här laget borde man kanske fatta det!!) då Martina också fått ett, om att man kunde få köpa en vara för 9 kronor. Sherlock Holmes blev det! MEN, det är ju jätte onödigt att skicka efter något som kostar 9 kronor och sedan betala frakt på 29 kronor, så självklart fick filmen sällskap av en annan film :D Easy Virtue fick det bli, har ju velat ha den ett bra tag nu. Verkar lite rolig och så är ju favoriten Ben med :D höhö



Min recension av Pirates är nu uppe på Lösnummers hemsida, läs den här. Låter som att jag egentligen inte gillar den, haha. Mja, men jag tror ni alla vet att jag bara ääääälskar den <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0