Yes, I am a mouse

Tänkte skriva ett icke ESC inlägg också ;)

Drömde inatt en lite konstig dröm. Bland annat blev jag och alla tjejer som jag gick med i högstadiet tagna av polisen efter att vi gjort inbrott och råkat döda några personer. Inte så kul. MEN sen började jag drömma om Max Irons och det var inte helt fel! Fin pojke det, synd bara att han verkar vara upptagen.. Och det är lite synd att Red Riding Hood inte finns att se på DVD än, för då hade den gått på TVn nu kan jag lova ;)
Istället valde jag att kolla på min andra pöjk, Ben Barnes. Han har finaste dialekten i Prins Caspian. Skulle ärligt kunna sitta och bara lyssna på när han pratar ;) Längtar tills tredje filmen kommer på DVD, så braaa <3 När vi ändå pratar Prins Caspian så kan jag säga att det är en av få filmer som jag nästan gråter till. När grinden till borggården faller och några blir kvar där inne och blir dödade är så sjukt sorglig :'(



(från tredje filmen...)

Har idag även kollat på Sagan om Konungens Återkomst. Tre scener ska ju analyseras till vår uppsats och jag måste säga att vi valt sjukt bra scener! Kommer bli super, om vi bara hinner klart :)

Nu ska jag se om jag kan få ordning på lite bilder. Martina har varit snäll och skickat lite till mig så det är bara att sätta igång. Resultatet får ni se lite senare ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0