You are a mouse

Tjenaaaaaaaaa

Har bara njutit av dagen idag. Tredje platsen igår satt bra asså!! Fattar inte riktigt att "lilla Sverige" vann då Nikki var den enda i finalen som inte kunde hålla tonerna. Men, låten var super och det värmer lite i hjärtat då det var ett svenskt bidrag. Italien..ja, nu ska jag inte vara lika som Saade, men låt oss säga att jag håller med honom ;)



Känner verkligen att vå heder är tillbaka i den här tävlingen precis som alla säger. Känner också att fler svenskar börjar få lite mer respekt för den! Tidigare har det bara varit dåligt och det mestadels för att Sverige inte kommit på en bra placering. Det spelar ju liksom ingen roll att inte Sverige kommer bra, det kan väl vara bra ändå!? Aja, nu gick det bra och det ser ljusare ut för framtiden :) Läste också en liten rubrik om att Björkman nu kan avsluta med flaggan på topp och en het kandidat att ta över är Rennie Mirro. Edward så? :( Rennie Mirro är helt sjukt bra på att skapa fina nummer (han låg ju bakom Azerbajdzjans nummer!!), men en head of delegation är han väl inte? Nä, jag hade ju planerat att Edward skulle ta över sen... Han passar banne mig som handen i handsken.  Sjukt roliga kommentarer har han och även om han säger sånt som jag inte håller med om så blir jag aldrig arg på honom som jag blir på så många andra (bland annat de som skriver i Expressen, såg ni tex att de hade 6 sidor om ESC och 11 om hockeyn idag? Hur arg blev jag liksom?). Nä, mer Edward åt folket :D

Suck. Med de orden sagda så dröjer det ett år till nästa ESC :( blir så ledsen.. Men men, ska nog lyckas hitta på något att sysslesätta mig med medan jag väntar. Den långa väntan avtar ju lite när Melodifestivalen drar igång ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0