Don't hate yourself today

Vindruvor är läskigt goda och beroende framkallande kan jag säga! Inte kul när det då står en burk på bordet. Åh fyyyyy :(

Dagen har varit kort känns det som, väldigt kort! Efter ett uppvaknande och seghet på morgonen åkte jag in till universitetet för att lämna in min tenta. Gick bra. Sen skulle jag hämta ut gamla tentan också. Gick inte bra. Ännu en gång krånglar det! Grrr. Får väl kanske gå och kolla imorgon eller på onsdag igen. Jag vill ju se liksom? 
Efter universitetet stod gymmet på tur. Eftersom jag redan då upptäckte att klockan tickade iväg som jag vet inte vad som fick det endast bli 45 minuter på crosstrainern. Jag som sett fram emot ett längre pass idag :( Aja. Nu är jag iaf hemma och agerar hundvakt. Kulis? Mja sådär. Hundarna är lugna och jag tänkte försöka läsa lite manus som det senare ska skrivas analys på. Duktigt! höhö. 

Imorgon är det skola som gäller igen. Genre står på schemat. Inte så taggad, för vet ni vad det betyder? Det betyder skräck! Om han tvingar oss att genomlida en skräckfilm så slår jag honom. Räcker det liksom inte med allt han har tvingat på oss hittills, som den senaste han tvingade oss att se om en seriemördare som gick runt och döda folk som ett jobb. Usch, den var verkligen inte bra. Tur att man har telefon att kolla ner i då det är blod och våldtäckter på storbilden...



Nu finns förresten min Tintin-recension på Lösnummersidan, den hittar du här!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0