How to be brave

Idag har hela jag varit mindre trött och föreläsningarna gick faktiskt ganska bra att hänga med på. Dock är jag väldigt less på att alla vet vilka alla regissörer och filmer är, tex tar Christo upp en film varpå en viss person i gruppen liknar den med en annan och det blir tal om regissörer och filmer som gör att de flesta skrattar och fattar det roliga...inte jag. Jag är dock inte den enda, men det känns ändå lite dåligt. Hur kan folk ha koll? Jag bara undrar liksom. En del av mig vill också ha koll. Det vore coolt. Eventuellt. Det vore ju inte coolt om jag var tvungen och visa på min kunskap precis hela tiden vilket jag tenderar att göra då jag faktiskt kan något. Hmm. 
Igår fick jag veta att Christo egenligen inte skulle haft den här kursen, utan Åsa som jag haft typ...jämt (+) annars skulle haft oss. Pga att Åsa bestämde sig för att ta ett år off och åka utomlands så fick vi Christo som tydligen bara har kontakt med oss på hela skolan (nästan förstående då han pendlar från Stockholm..). OM det skulle komma en B-kurs som vi hoppas på så skulle vi inte få Christo utan troligtvis Åsa. Hur kul vore det då? Just det, inte alls lika kul. Jag vill fortsätta ha gull-Christo : ( Måste btw bara tillägga att han visade TVÅ klipp med Nicholas Cage idag och för er som inte träffat Christo (vilket jag tror är de flesta?) eller har hört mig tjata om det hela tiden så är de lite lika. höhö. Skojsigt ; )

För bara ett tag sen var Ia här och åt lite mat. Då mamma är på bio så kollade vi lite på datorn. Eftersom vi inte hittade något program vi ville se visade jag en massa klipp, bland annat på H & S. Tro det eller ej, men Ia erkände innan hon åkte att de båda faktiskt är väldans söta. : D hihihihi. Det är dom, världens sötaste <3

Imorgon kan det bli en tidig morgon trots att jag är ledig. Gymmet väntar och böcker samt manus måste läsas. Bara att köra på. Ska kanske åka med mamma in på morgonen och först gymma och sen sitta på hennes jobb och plugga innan vi åker för att handla en smula då hon slutat. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0