I don't wanna take no pictures



Jag glömde ju helt att berätta om min dröm! Den var så söt..på sitt eget vis. Jag och Beatrice var i affären och handlade mat. Bakom oss i kassan kom en massa gamla klasskompisar till mig och var lite roliga. Nu kommer det gulliga...framför oss i kassan stod Ramos som var och handlade med sin mamma. Haha. De hade köpt SJUKT mycket tomater och jag sa "tomater" på ett lite roligt sätt och typ två sekunder efter sa Ramos "tomater" på EXAKT samma sätt. Awww <3 Det var en liten unge som tiggde autograf av honom och jag viskade lite diskret till Beatrice och frågade om jag också skulle fråga, men vi kom båda fram till att jag inte skulle göra det..varför vet jag inte!

Åh, jag har inget emot att drömma om samma dröm igen. Gull.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0