Just a little colours



Ännu en dag förbi och vad har hänt idag? Lite och mycket. Jag sov till...mja vi kanske inte ska gå in på riktigt hur mycket klockan var när jag vaknade ; ) På eftermiddagen åkte jag och Ia till Marieberg för att köpa julklapp till mamma (tänker inte nämna vad för mamma är så nyfiken att det inte skulle förvåna mig alls om hon gick in här för att se om jag skrivit något om det :P), en farsdag present till morfar samt lite grejsor till min flytt. Blev riktigt nöjd med mina grejer faktiskt. GULD! 
En liten grej har kanske hänt också, inget stort och super intressant, men ganska roligt. Säger inget nu utan ni får veta när det blir klart istället.. höhö ; )

Nu ska jag se om jag kan fortsätta med mitt treatment. Läsningen och skit får nog vänta tills mañana.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0