Just when hope is lost



Är det fredag idag? Ja det är det. Känns som lördag, men det kanske är för att det kändes som fredag igår? Hmm. Det är så konstigt när vi har lektioner tisdag och onsdag och får plugga hemma resten. Ja, det är lite skumt ändock. När jag ändå pratar om plugg så är jag lite stressad just nu. Jag kom på att jag har tenta nästa fredag så att börja plugga på inför den vore ju ingen dum idé. Samtidigt måste jag ju plugga på inför tvärgruppsredovisningen på tisdag samt manusanalysen. Denna tvärgruppsredovisning måste jag erkänna att jag inte riktigt förstår. Hur ska vi lyckas göra en power point och prata när vi ska göra det över internet? Näe, jag fattar inte alls. Jag började kolla runt lite, men det är svårare än man tror att hitta informationen vi ska leta efter, att min "skräck-fobi" infinner sig vilket leder till att jag mår dåligt bara av att leta information och se trailers gör ju inte saken bättre. En del av mig vill bara vända ryggen till och låta mina gruppmedlemmar fixa, men eftersom jag fick en så sjukt bra grupp vill jag helt klart bidra. Bara att bita ihop...

Mamma ringde också till ÖBO förut idag, jag skulle gjort det själv men då jag glömmer att fråga hälften och tvingas ringa upp igen så mamma sa att hon skulle göra det. Bara att ta av hatten och tacka och ta emot. Det hon fick ut av samtalet var att jag kommer kunna fortsätta se Grey's, Mike & Molly, Modern Family samt Ellen; det på TV som jag bara inte klarar mig utan! GULD! Sen frågade hon om tavlorna eftersom jag mått så dåligt då jag trott att jag inte fick sätta upp tavlor (ni vet ju hur jag är, tavlor och postrar är det absolut bästa som finns!!), det visade sig att jag fick sätta upp tavlor. Det som var var att folk satt upp glasväggar och grejs som gjort stora hål i väggen och det fick man inte, men mina tavlor gick bra. Det gjorde verkligen min dag <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0