Love can't lie


Vad tycker ni om det ovan? Eventuellt blir det mitt i utbyte mot ösk-tröjan. Värt? Oh YES! Med tanke på att mitt ösk intresse har svalnat ganska rejält sista säsongen. Skulle inte sitta helt fel med det ovan om jag lämnar ifrån mig ösk-tröjan. Vi får seeeee, det avgörs imorgon! : D

Dagen har spenderats med hemtenta och lagning av tapas. Kan säga att hemtentan går piss och jag är en aning stressad samt att det tar TID att göra tapas, men det är gott och otroligt mättande. Jag och mamma börjar bli riktigt bra på tapas nu, men hur fn jag ska lyckas göra det i min lägenhet vet jag inte! Ett mysterium. Men vi får se : )

Imorgon blir det hemtenta hela dagen. Förhoppningsvis kan jag och Mina åka till Lindas minneslund på måndag så jag kan koncentrera mig på tentan, men vi får se. Annars blir det att åka dit också. 3 år imorgon <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0