One day, yesterday

Upptäckte just att jag inte bloggat på ett tag. Ojoj. Kör på det nu då. Ursäkta för uppehållet!

Onsdag: Seminarie på morgonen som gick okej. Sedan föreläsning hela dagen som blev kvar. På kvällen sen blev det yttligare ett seminarium på mitt treatment. Det blev både lite ris och ros...eller inte ris, mer bara tips på vad jag skulle förbättra. Känns som att det kommer bli en helt ny film nu ;) haha. Eller ja, vi får se. Jag hann dock inte med filmen, vilket jag blev lite ledsen över. Ville verkligen se den igen, nu på engelska. Aja, får skriva ihop en recension på det jag såg förut då. Blir nog okej tror jag :)

Torsdag: På förmiddagen fixade jag lite grejer som var tvugna att bli iväg skickade. På eftermiddagen sen åkte jag in till stan och hjälpte Mina i hennes nya lägenhet. Sjukt fint blev det och nästan allt var LILA! Haha. Men det passar henne, det är absolut ingen tvekan om vems lägenhet det är när man kliver in. Måste säga att jag är lite avis på lägenheten. Typ samma saker ingår som i min, hennes är större + att hon har ett källarförråd och bor mitt i stan! Sa jag att hon har lägre hyra också? Hmmm. Haha. Bra dag!

Fredag: Men det är ju idag! Haha. Hmm, inte mycket har hänt...Mamma och morfar har varit inne och hämtat Johan så han är här och jag har spelat in nyheter på campus. Det blev lite prat efter inspelningen om att vi skulle börja göra intervjuer och spela in...hmm, får se hur det blir med det. Jag passade på att hämta ut min tenta som jag skrev för ett tag sen och...ah, vi kanske inte ska prata om den. Låt mig bara säga att vissa lärare går mig på nerverna! 

Ikväll blir det mat med hela familjen eftersom Johan är här. Ska försöka komma på bra motiv till att INTE ge honom min signerade ösk-tröja. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0