Have you heard?

Är det storm ute eller vad? Helt sjukt! Regnar och blåser så jag tror bestämt att jag tar och stannar inne hela dagen. Det passar ju ändå ganska bra. för det finns lite saker här inne att göra. Lite plugg självklart och när jag inte orkar plugga längre tar jag och packar lite mer. Förstår ni att det bara är 5 dagar kvar eller? GAH! Dock kom jag på att man kan slappa lite på morgonen när man bor själv och typ kolla lite på en film eller så. Kanske ett JONAS? Vore inte dumt! Haha.

Kom på att jag glömt berätta en sak. När jag var påväg till radion i fredags stoppades jag utanför huset. Det var två praktikanter på Lösnummer som ville att jag skulle vara med i enkäten. Haha. Självklart ställde jag upp, men bad dom prata med Emma om ifall jag fick vara med eftersom jag är med i redaktionen. Får se hur det blir, om jag är med där nästa gång i tidningen (eller om det var något till webben?) eller inte. Så kan det gå ; ) 

Jag måste bara berätta en sak. Lite kul! Min syssling (alltså min mammas kusins barn), Maja, var med i shettisgaloppen på Stockholm Horse Show i Globen igår. Hon slutade på en andra plats, men var med och bet i hasorna till segern. Det är ju nästan så man blir lite stolt! Jag lyckades inte få fram videon hit, men om det är någon som är intresserad av att titta så finns det på svtplay och det heter "Stockholm Horse Show - Matinén", galoppen kommer vid typ 1:24 och Maja har nummer 4 : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0