Like this, more like that

Varför kändes det som att jag kom tillbaka till skolan efter ett långt uppehåll idag? Skumt. Kändes lite som att jag inte var den enda, till och med Christo var trög. Haha. Vi pratade typ om varför folk går på bio samt såg på en massa trailers till "killfilmer", det vill säga typ The Shining, Psycho och Mission: Impossible. Kul? Mja, faktiskt lite. En aning jobbigt när han släckte ner, men idag kan jag säga att det var skönare än om han hade pratat hela tiden. Puh! Under eftermiddagen satt jag och tänkte nästan hela föreläsningen på hur sjukt ont jag hade i benen, nu när jag kom hem kom jag på att det är träningsvärk från igår... Haha. Min sena gör ont också plus att jag har mitt brännmärke på fingret. Jag är skadad! Höhö, eller mja, kanske inte. Haha. Jag är flum så nu ska jag sluta skriva ; )

Imorgon är det ännu en dag med föreläsning. Kuljul. Hoppas på att Christo går in mer på "tjejfilmer" då, han lovade faktiskt nästan. Håll tummarna people! 

Goodnight and Goodbye

pssst! Imorgon kommer de avslöja samtliga låtar i Mello 2012. Can't wait! : D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0