A fire burning in the street

Tick Tock. Gäsp. Aj. 

Nu har jag äntligen lyckats tagit mig ur sängen. Ia ringde och ringde vilket tillslut fick Bamse att börja yla i förtvivelse så det var bara att masa sig upp. Vi ska strax bege oss in mot stan så vi hinner lämna en bil och köpa lite saker innan vi tar riktning på bion. Det känns lagom mysigt kan jag säga att få veta att de i Stockholm började köa i tisdags...hmmm, undrar om våran timme räcker för att få en biljett : (

Igår lyckades jag påbörja min fjärde sida på tentan vilket känns grymt skönt. Så nu är det bara att fylla den där fjärde sidan och sen skriva fyra till så är den klar...*hosthost*
Det blir nog inte många minutrar över till annat än plugg denna helg : (

Just det, måste inflika med en grej också. Inatt drömde jag en sjukt skum dröm. Bland annat fick jag ett mail från Emma, chefredaktörern på Lösnummer, där hon skrev att min recension var svinadålig och att de hade fått ändra allt. Vidare stod det typ att jag inte kunde fortsätta i redaktionen längre då de inte kunde riskera att få fler artiklar som den : ( (jag skriver in den här parantesen också för jag upptäckte att varje stycka avslutades med en oglad gubbe så nu får detta stycke avslutas med en parandes istället...)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0