Every single promise I keep

Hur gick då tentan imorse? Ett ord: APA! Har upptäckt två fel jag har minst. Tror inte jag får ha så många fler fel för att få godkänt. Kom också fram till att jag har minst ett rätt och det på en fråga som jag själv tycker att jag kan få två poäng på. Vet att jag minst har fem poäng iaf, men det hjälper ju inte så mycket, behöver ett antal extra poäng kan jag säga. Håll tummarna people! Jag orkar inte gå upp så tidigt en morgon till :(

Efter tentan blev det lite träning. Jag var helt ensam när jag kom och helt ensam i motionsrummet hela tiden. När jag kom ut i styrketräningsrummet var det en stackare som var där också. Inte många alltså. Ganska skönt ändå. Efter träningen åkte jag över till Beatrice och vi gick och kollade på lägenheterna. Har bestämt mig nu att ta den jag står som nummer 1 på. Kommer bli så GULD! 


here it is! Dålig bild dock, men men.

Nu hela eftermiddagen och halva kvällen har jag skrivit manusanalys. Gick ändå ganska effektivt när man väl kommit igång och hade nya Pirates på i bakgrunden. Superbra! Inskickad är den nu och det är sjukt skönt. En lättad pust drar jag nu innan jag går på plugget inför seminariet nästa vecka samt den där jobbiga tentan nästa fredag. Hur ska den gå? Gaaaaaaah. Nä, positivt tänkande. Får tänka på att det först är det jobbiga i massor, sen...sen kommer dagen DDDDDDDDDDD! 16 oktober. JOOOOOOOOE. Höhö. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0