For heart and soul

Hur har denna dag kunnat svänga så mycket? Den började jättebra med drömmen om konserten som ni redan läst om. Sen gick inspelningen av nyheterna bra och jag hade en trevlig pluggstund därefter över en paj på Musikhögskolan. Tentan sen kändes helt okej. Eller, först iaf då jag kände att jag kunde skriva på varje fråga..utom en. Sen kollade jag runt och såg hur alla människor skrev långa uppsatser på varje fråga. Gissa om jag sjönk längre och längre ner på stolen. Men som sagt, det kändes okej iaf OCH jag satt på stol 2 så det känns ju automatiskt lite bättre ; ) Sen kom jag hem och det fortsatte. Den tenta jag gjorde förra veckan som jag fått mail om från min lärare att jag fått omtenta på fick jag mail från Ladok om att jag fått godkänd på. HUR KONSTIGT ÄR DET DÅ? Sen försvann det glada. Av olika anledningar, men jag tar bara upp en av dom här på bloggen. Det var efter att jag mailat min lärare om det här med tentagrejen. Han tyckte också det var konstigt och skulle höra av sig till någon sekreterare och kolla upp det där. Förstår ni vad det innebär? Jo, de kommer upptäcka att jag inte borde ha godkänt så får jag göra om den igen!! : ( I'm saaaaaaaad.

Nu ska jag äta pigall och kolla på Robin i Idol.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0