Hope when losing

Tar en liten paus i allt för ett litet inlägg. Egentligen har jag ingen ork eller inspiration till att skriva ett inlägg, men jag kör på ett ändå så ni får ursäkta om det inte är så upplyftande. Dagen har varit väldigt blandad. Efter seminariet (kanske pga seminariet) försvann min livslust totalt. Stressen kom verkligen som en örfil på posten och mitt humör blir verkligen inte bra av stress. Det är då jag bara vill gömma mig i ett litet hörn och låtsas som att resten av välden upphör att existera för bara ett ögonblick. Ett ögonblick där jag kan andas. Bara ett andetag för att få lite extra syre till hjärnan så jag överhuvudtaget orkar tänka på hur de kommande veckorna ska hanteras för att det inte ska bli pannkaka. Det där ögonblicket hade verkligen behövts. Tanken när jag kom hem var att jag skulle skriva manuset till nyhetssändningen på fredag samt plugga lite på inför tentan. Så blev det ju verkligen inte. Jag håller fortfarande på med manuset och kommer inte hinna plugga något idag. Blir stressen ännu mer påtaglig då eller? Jo, jag kan inte förneka. 

Ett ögonblick. Bara ett kort ögonblick.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0