Something tells me it's gonna be okey

Nu är den här. NYA DESIGNEN!! Är det bara jag eller är den inte SJUKT fin!? (Om ni inte ser den direkt, uppdatera bara så dyker den upp). Tack Beatrice för hjälpen, blev som sagt verkligen jätte nöjd :D

Idag har jag varit iväg till IKEA och köpt in lite saker. De firade tydligen någonting så det var mycket extrapriser och sånt. GULD! Fick fyra koppar för 2 kr styck, riktigt värt! Köpte med två lite större såna där koppar som jag älskar plus låååååånga skedar som stått på min flyttönskelista i åratal. IIIIIIHHHH! :D Kommer bli så bra, känner det verkligen på mig. Ska troligtvis få ta mammas skrivbord också så slipper vi ta isär mitt hörnskrivbord. Tror det kanske går sönder om vi börjar ta isär det :( men men. mammas är väl okej det med, även om jag föredrar mitt. Hur fn vi ska kunna flytta min säng är ett också ett mysterium, men den ska jag banne mig ha! Älskar min säng och tänker inte byta. Just so you know.
Fick en glad överaskning också. Mina ska tydligen också flytta. Då kommer ju vi kunna träffas mycket mer än vi gjort på senaste tiden. Vet inte hur länge sen det var jag såg människan! Inte okej liksom :( Det kommer ju också bli GULD! :D:D:D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad fin den blev! :) Jag blev inspirerad och håller på själv nu med min blogg ;) haha

2011-10-08 @ 19:48:23
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, tackis! All credit till Beatrice ; ) Såg din nya och den blev superfin ju!! : D

2011-10-09 @ 11:40:40
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0