This stories don't mean anything

ATJOOOOOOOOOO! Bajsapa. Nu har näsan börjat igen också. Både hals och näsa alltså. Det här suger! När jag var sjuk smittade jag mamma så hon har gått och varit förkyld nu och självklart smittade hon ner mig precis som jag blivit frisk. Nu hoppas jag bara att jag inte smittar mamma igen och att vi håller på sådär. Jag tänker liksom inte gå och vara sjukt fram till första december då jag flyttar! Punkt slut.

Ni vet att jag har haft tandställning ett tag va? Nu i några år har jag ju bara haft en lite i underkäken för att hålla tänderna på plats plus en nattskena som jag skulle ha slutat med i början av sommaren. Jag slutade dock inte. Jag vågade inte. Nu har jag dock börjat lägga av med den och har inte haft den på ett par veckor. När jag nu satte på mig den igår kväll gjorde det så sjukt ont kan jag säga er. Det kändes nästan som att någon stod och drog ur tänderna på mig. Ajajaj. Det sluatade med att den fick sitta på ett par timmar innan jag var tvungen att gå upp och ta av mig den eftersom jag inte kunde sova då det gjorde så ont : ( Om mina tänder går tillbaka som de var innan jag började med tandställning för ca 13 år sedan så kommer jag ta livet av mig. Jag skojar inte. Jag tänker inte gå runt med såna tänder igen. I WON'T!

Nu är det slut på mina beklagningar, nu hoppar vi på något roligare istället. Jag och Ia lyckades få oss lite biljetter igår och Martina hann hämta innan de tog slut också. GULD! När vi stod i kön precis innan de skulle öppna hamnade vi bredvid en lite äldre dam som skickats dit av sina barnbarn för att hämta biljetter. Eftersom hon behövde fyra och det endast var tillåtet att hämta ut två biljetter var lovade vi att vi skulle ta en extra biljett åt henne (eftersom vi bara behövde tre). Sagt och gjort tog vi fyra biljetter. Efteråt kom hon dock fram till oss och berättade att mannen som stod bakom oss i kön inte skulle hämta ut några Twilight biljetter och hade därför tagit två till henne. Snällt av honom...och snällt av oss också tycker jag. Aja, nu sitter vi iaf med en extra biljett om någon är sugen. Vi är dock full bil så det får bli ett alternativt färdsätt, men pluset är att biljetten är bredvid mig, Ia och Mina :D haha


Vi orkade inte köa hela tiden så vi tog oss en liten fika medans vi väntade...MUMS!



Nu ska jag se om jag kan äta lite lunch och sen är det bara att forsätta på tentan. Femte sidan har påbörjats nu så det är ju lite framgång iaf. Hmmm

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0