Time is on our side



Då var dagen kommen; Stockholm, Hovet, Breaking Dawn. Just nu vet jag inte vart sjutton vi ska för att komma dit vi bestämt, men det löser sig väl. Eller? Haha, man vet aldrig. Martina hade typ en vägbeskrivning i telefonen så någonstans kommer vi väl. Förhoppningsvis. Tiden har bråkat lite med oss också för tydligen är det bara Martina som är där hon ska...Haha, men vi ska väl hinna ändå? Mja, det är nog ingen fara : )
Tråkigt nog har jag ännu inte börjat tagga till : ( Jag hoppas verkligen det kommer på vägen upp för annars blir det ju inge kul : ( Ska man på fan event så ska man banne mig vara taggad!! Hmmm. 

Ha en fortsatt trevlig fredag, det tänker jag ha!! : D
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0