Before the day we fall in love

Dagen har varit relativt lugn. Allt det där jag skrev att jag skulle göra blev inte riktigt gjort. Eftersom jag beställde från Ellos igår behövde jag inte in till stan och det andra bestämde vi att vi skulle ta senare, när jag flyttat. Istället för gymmet gick jag, Ia och hundarna på en promenad och självklart åkte kameran med. Blev några bilder, lägger upp dem här nedan...















Imorgon är det Stockholm som gäller! Av någon anledning är jag inte alls taggad...hmm, men det kommer nog. Imorgon kommer jag tagga till tusen. Oh Yesssssss. Egentligen kanske man skulle ha kollat någon av filmerna nu idag så man kunde bli lite mer taggad. Men men, som sagt kommer det väl. 
Nu ska här skrivas recension så fingrarna....mja, blöder kanske är att ta i?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0