We got all these words

Yttligare en dag som spenderats i bilen. Återigen för att åka ner till Skara för att visa lägenhet. Förhoppningsvis blir det bara en lång bildag till och det när vi måste åka ner och lämna över nycklarna. De som kollade på lägenheten ringde innan vi hunnit hem och sa att de ville ha den. Sen ska ju bara vicevärden säga ja så är den såld! Guld. Skönt att bli av med den. FINALLY!

Såg att jag fått svar på mitt mail till hjärncancerföreningen. Han som svarade verkade verkligen vilja hjälpa mig så det är ju skitbra. Fick en rekomendation på en blogg till en tjej som dött i hjärncancer plus att han skulle försöka hitta någon levande person som led utav detta som jag kunde prata med. Vi skulle pratas vid i telefon nästa lördag också om jag ville. Hur sjukt bra som helst! Då har ju verkligen en chans att få till den här filmen. Ska jag säga det? Ja jag säger det! GUUUULD!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0