What you couldn't believe


bildkälla

Nu är det klart, donnorna ovan leder Melodifestivalen 2012. Gina Dirawi, Sarah Dawn Finer samt Helena Bergström. Vem hade trott det på förhand? Inte jag i varje fall. Att Gina skulle vara det fick vi ju veta igår och det har ju spekulerats en hel del om Sarah, men att just Helena Bergström skulle bli den tredje och sista programledaren hade jag aldrig gissat! Men, vi vet väl nästan alla att SVT älskar att göra de mest udda konstellationerna när det kommer till val av programledare till festivalen. Hittills tycker jag det har funkat ganska bra. I år är det ju nya innehållsansvariga, bland andra Henrik Johnson. Han verkar tro på detta så jag väljer att göra det med. 
Det är Sarah som kommer stå på scenen varje vecka, de andra kommer inte vara med precis hela tiden. Ska bli spännande att se vad de har hittat på :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0