When love takes over


Ny bild från Ramos på twitter och eftersom jag är inne i en period då just Ramos övertagit mitt hjärta så bjussar jag på den : D

Nu är rummet städat, välbehövt! GULD! Jag lyckades även få ner mina två nya postrar (gårdagens Breaking Dawn som vi fick plus den jag köpte på Joe) i en sån där posterrulle från discshop. Till min lycka upptäckte jag även att jag har en extra så jag kommer eventuellt få ner alla jag har på väggarna till flytten. ÅÅÅHHH, kommer bli så fint sen. I looooooove postrar, som ni säkert vet ; )

Gårdagen då? Den var GULD! Trevligt sällskap, bra musik (och då tänker jag väl främst på låten Made of som till min stora glädje var den låt gruppen jag inte kände igen gjort!!) och riktigt bra klipp som fick längtan till filmen att blossa upp. Nog verkar den en smula läskigt, men samtidigt såååååååå bra : D Lite kär blev jag nog i Knappen från NRJ som var en av värdarna. Haha, gullllllllig och sjukt bra på att sjunga ; ) Som sagt fick jag en poster helt gratis också. Inte helt fel. Då vi gick ut letade jag efter någonstans att köpa saker från, bland annat postrar, men hittade inget. Lite ledsen gick vi ut från Hovet bara för att mötas av folk som stod och delade ut. Haha, turis ska man ha ibland. Hur glad blev jag eller? Take a guess... ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0