With one eyes closed

Mannen, myten, legenden: Andreas Carlsson. Kollade in på hans blogg och såg att han varit på en plåtning med tydligen en av de bästa rockfotograferna som fått ett erkännande i denna värld. Gillade bilderna så jag slänger upp dom här med, kan ju aldrig skada ; ) Hoppas vi får njuta av musiken till Dandy snart samt får lite smak av musikalen och snart även filmen (och att han kommer ihåg att han skojade om att jag kunde regissera den, och får en snilleblixt att jag kan få vara med på inspelningarna : P)...




bildkälla

Känner att jag får ha pluggat på klart för dagen nu. Jag kommer ju ha lite tid på mig mellan radion och tentan till att plugga så jag kör på det. Ska bara skriva ut de sidor jag har skrivit nu så kommer det kanske gå okej. OM de nu har med "rätt" frågor vill säga ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0