Dreaming is believing

Men kollar ni på Idol eller? Kom fram en kille vid namn Robin och jag kunde svära på att jag sett honom förut. Eftersom jag aldrig varit längre ner i detta avlånga land än Göteborg släppte jag snabbt tanken på att jag faktiskt hat sett människan förut. Plötsligt händer det! Han berättar att han är med i gruppen What's UP! Haha, inte undra på att jag kände igen honom. Det är ju Saades grupp juuuuuuu, som jag och Martina såg i Stockholm när vi var på signeringen med JB. Ooooooh my Gosh. SÅ kan det gå. Som pricken över i sjöng låten jag lyssnade på för första gången igår och tänkte "Ojjjj, vilken helt underbar låt! Den kommer spelas flitigt i framtiden". Haha, världen är bra liten ibland. 

Kan meddela också att det inte blir någon tripp till Stockholm imorgon. Jag får verkligen inte ihop det med tid och sånt så jag får hoppa över det. Är jätte ledsen över det för jag såg verkligen fram emot det. Har ju aldrig sett Erik live och han är så sjukt bra! Teardrops. Men men, förhoppningsvis kanske han kommer till Örebro snart och jag kan se han då. Att Gavin kommer hit är väl inte så troligt, men det var ju främst Erik jag ville se så. Aja, man får se det positiva...nu får jag ju veta lite mer om mina skolvänner samt hinner träna och plugga lite. Alltid något. Får satsa allt på den 16:e oktober istället :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Jasåååå det var han ;o där ser man :D



Jaaa, vi ska köra på för fullllt den 16onde!! :'DD

2011-09-12 @ 13:45:13
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0