For my love that comes at night

Jag tror jag dör en smula. Mitt program som jag skulle ladda ner kostar minst 2 000:- och demo grejsen släpps inte förrens den 6:e. JAG BEHÖVER NU!! Om det är någon som är bekant med Cinema 4D och skulle kunna hjälpa mig så snälla, snälla säg till. Är så sjukt rädd att jag inte ska klara kursen bara för att jag inte fattar de enklaste grejerna. Saken är ju den att jag vill kunna det eftersom det är så sjukt roligt och sitta och leka lite. Blir så sjukt snygga grejer om man gör det som man ska också. Nästa vecka måste jag försöka sitta ner i datasalen och verkligen kötta på! Har ju artikeln om It's SÅ att skriva till tidningen också plus att jag MÅSTE få in några träningspass. Tror jag får abstinens. GAH! Några extra timmar varje dag skulle banne mig inte skada. 

Aja, idag då? Var iväg och fotade Ia och Hilda när de var i Dylta för en ridtur. Haha, fasiken vad jag älskar att leka fotograf! Tog över 100 bilder. Okej, det kanske var 10 utav dom som blev riktigt bra, de andra är väldigt tveksamma, men ändå. Fick den briljanta idén av Ann från ridskolan att jag skulle åka till tävlingar och ta lite kort och sedan låta folk köpa om de vill. Nu är jag inte alls av den kompetens att jag kan sälja bilderna, men i framtiden kanske när jag börjar lära mig? Ska nog banne mig sätta det som ett litet mål. En dag. En dag.

NU sluter sig nästan ögonlocken, jag behöver sova!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0