I'll do anything for you

Varför ska det regna när man vill att det ska vara uppehåll och tvärtom? Det är alltid så typiskt. Självklart stod dropparna som spön i backen när jag åkte in till universitetet imorse för att få tag i de sista personerna till enkäten. Självklart skulle det också vara jätte svårt att få tag på folk så jag var tvungen att sprina ut och in hela tiden mellan husen och alltså bli ännu blötare. Tror banne mig jag var runt på hela Campus för att få tag i folk! Haha. Lyckades tillslut hitta folk som ville ställa upp. GULD! Nu har jag mina fyra människor. Kan ju knappt bli bättre. Träffade sötaste killen också som ställde upp. När han väl valt ett ställe pratade han på som bara den. Haha, höll inte på att komma därifrån. Nog kunde jag stannat och pratat med honom ett tag (vilket jag mer än gärna hade gjort!! Så söt var han) men jag hade fortfarande en person kvar samt gymmet som kallade. Synd. Men men, så kan det gå. Med lite tur skymtar jag honom där i Forum någon mer gång ;)

Sen har jag lyckats få tag på en person till artikeln om It's SÅ. Känns som att det kan bli något bra. Eller iaf okej. Måste bara se vad andra Emma fått tag i så vi kan synka ihop dom. Måste sätta mig ner och komma på lite frågor att ställa till Peter imorgon på Hjalmar. Vore ju tråkigt att komma tomhänt liksom. Har en bra känsla i magen. Jag brukar vara jätte stressad och sånt om det skulle vara dåligt, men så känns det inte nu. Borde kanske göra det med allt som händer, men icke. Fast jag ska inte klaga. Bara att slå på ett litet leende och vara glad...vilket jag också känner mig. Glad. Haha, knäppt. 

Ojoj, magen kurrar lite igen. Var det någon som sa knäckemacka?
Goodnight and Goodbye



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0