I'm scared of losing you

Jag hatar att gå upp på morgonen, men det vet ni säkert redan. Imorse vaknade jag flera gånger så sen när mamma kom in och väckte mig när hon åkte till jobbet kunde jag inte somna om. Bara att stiga upp och åka iväg till gymmet. Väl på gymmet träffade jag på Tina, min gamla lärare och klassföreståndare. Trevligt att träffa på henne. Själva gymmandet var också trevligt. Kändes väldigt skönt, speciellt efter gårdagens bilfärd, att få röra lite på sig. Det hände dock en lite rolig grej (eller ja, så roligt var det väl kanske inte...). När jag gick på löpbandet började en låt spelas. Direkt lyser jag upp och tänker OJ vilken bra låt. När väl sångaren börjar sjunga upptäcker jag att det är Just in love med Joe. Haha, och det är ju liksom inte första gången jag hör den. Men men, sjukt bra är den iaf. Dagen D, alltså konsertdagen, börjar närma sig. Längtar! :D:D:D

Då folk är borta och bilarna likaså kommer jag inte in till mötet på Lösnummer så jag passar på att göra lite skolarbete. Med det menar jag kolla en film, vilket ju för min del är skolarbete. Första gången jag kollar på en film efter föreläsningen om struktur. Det är faktiskt riktigt intressant, har aldrig tänkt på hur filmen är uppbyggd förut, men nu syns det klart och tydligt. Trevlans. Det är ju det som är meningen, att man ska lära sig saker. Synd bara att filmen inte alls är särskilt bra...men men, det är sånt man få ta :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

vänta nu... spelade DU hans låt eller spelades den på gymmet? ;DDDDDDDD aja, kul ändå :DD och jag längtar också!!! :DDDD

2011-09-19 @ 17:30:16
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jag spelade den. Hade lagt in den på min tränings spellista och sen inte ens tänkt på det ;)

2011-09-19 @ 18:13:55
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Martina

haha aah okej ;);)

2011-09-19 @ 19:00:12
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0