Not over you

Nu är det löst. Jag är anmäld till tentan nästa fredag, har hoppat av 3D-kursen samt blivit anmäld till den nya kursen (det sista iaf enligt studievägledaren). Trots att jag har en hög av arbete att göra nu i helgen och framöver så känner jag en lättnad. Min helg/vecka ser ut som följer (lägg då till att jag eventuellt måste läsa nyheter till Radio Campus. Vi är endast två stycken den här terminen; HJÄLP!):

Idag: Åka in till bibblan för att låna bok som det ska läsas 150 sidor i till tentan.
Lördag: plugga, plugga, plugga
Söndag: Inlämning av recension på Horrible Bosses
Måndag: Redovisning med presentation plus filmklipp + eventuellt upp till Stockholm för showcase med Erik Segerstedt och Gavin DeGraw
Tisdag: Föreläsning hela dagen!
Onsdag: Deadline - Synopsis
Torsdag: Första deadline med artikeln om It's Så samt enkäten till Lösnummer + pressträff Hjalmar
Fredag: Tenta i dramteori + Hjalmar premiär

Som ni ser är det en liten grej inlagt som jag glömt berätta! Fick ett mail igår om att jag vann tävlingen om att få komma till Stockholm för spelningen med Erik och Gavin. Sjuuuuuukt glad är jag. Får ta med mig en kompis också. Är dock inte helt säkert att jag kan åka då det börjar 18 och jag slutar 16. Så bajsigt! Men jag har mailat min lärare och kollat om jag kan smita ut lite tidigare. Vore ju så guld liksom! Hur ofta vinner jag något genom att ge en motivation till varför just jag ska vinna? Just det: ALDRIG! Men nu gjorde jag :D

Nä, lite lunch i magen nu då så jag kan åka och fixa boken sen.
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0