On my way home to you

Premiären igår var guld! Trevliga människor runt bordet också och det var väldans många som var intresserade utav Lösnummer. En man från pressträffen igår, tror han jobbade på Länsposten, berättade för alla var vi var ifrån och tillslut var han tvungen att ta hemsidan så han kunde gå in och kolla. Först planerade han att åka upp till universitetet och försöka få tag i någon tidning, men sen berättade vi om hemsidan så då tog han den. Blev alltså lite reklam för tidningen också och inte bara att se föreställningen. Ska skriva ihop recensionen nu, så får vi se hur det blir. Intervjun med Peter ligger redan uppe så gå in och kolla! 

Jag har pratat lite med Beatrice också. Kommer nog bli en liten förändring här på bloggen snart. Inte för att det kanske behövs, mer för att jag vill. Tror den del av mig som är lite av en perfektionist behöver det! Haha. Aja, vi får se hur det blir... ;)

Imorgon ska jag troligtvis ut på en liten tripp till Skara. Det är tydligen någon som ska kolla på Ias lägenhet och jag sa att jag kunde följa med. Vi får se. Kanske inte hinner klart med artikel om It's SÅ idag och då kanske jag måste stanna hemma. Time will tell!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0