The streets where I used to walk

Jag har gjort en upptäckt som få mig att se svart. Är inte alla sökande i Idol typ yngre än mig? Både Olle och han super snygga som Cecilia hittade. Båda mycket yngre än mig. USCH! Jag känner mig gammal. Det var bättre i början då alla var äldre än mig. Var tar tiden vägen?

Idag börjar jag inte förrens 17:15. Föreläsning om struktur i ett manus står på schemat då. Tänkte fortsätta med hemstudierna på 3D:n fram tills dess. Måste dock kanske åka in efter lunch och sätta mig där. Det står på hemsidan att demoversionen ska bli tillgänglig idag, men än är den inte det. Får väl ge den någon timme. Tror jag ska skicka iväg ett mail till Charlie också och kolla vilken typ av Cinema 4D vi ska ha, det fanns liksom 4 stycken! Ujujuj. Aja, detta ska nog gå på ett eller annat sätt :)

Sitter också och väntar på mail från Lotta som är introduktionsansvarig på universitetet. Jag ska ju intervjua henne om It's SÅ till kommande nummer av Lösnummer. Hon verkar dock väldigt upptagen  (vilket kan förstås då det är mitt uppe i introduktionen). Har fått mail om att hon ställer upp på en intervju, men inte tid. Det är alltså det jag väntar på. Ger henne idag också och sen testar jag nog att ringa. Mailade henne liksom på nytt igår. Aja, det där blir nog bra. 

Kan avslöja också att jag nu varit med och tävlat om resan till LA och en dag med Andreas Carlsson. Fick Ia att tävla åt mig också med riktigt bra motivering. Tror hon har större chans att vinna än jag har, men men. That's life :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0