The world turns but I stand still

Jag är stressad. Jätte stressad. Drömmer typ varje natt om hur jag kommer försent och inte hinner vilket resulterar i att folk blir arga och ledsna. Varje gång jag vaknar så har jag ångest över tanken att kanske kanske var det där på riktigt. Kom jag inte försent till skolan? Har jag gjort den där människan ledsen osv. Jobbigt. Inte hjälper det ju sen att typ alla i min klass är nästan klara med sina loggor och jag inte ens börjat. J a g  f a t t a r  j u  i n t e!! GOSH! Varför ska det vara så svårt? Under föreläsningen på förmiddagen började jag fundera på om jag kunde byta till en annan kurs eller om jag bara kunde läsa den senare delkursen i visuella effekter och lägga in manuset i mitt program. Dessa tankar dog dock när min lärare kom fram helt super gullig och hjälpte mig lite grann med text och så och uttryckte orden "Borta bra men Emma bäst" ;) Nu kanske det ska läggas till också att hans fru heter Emma så det var liksom något han kunde ha tänkt på ett tag :P

Har kommit lite längre fram nu... Imorgon ska jag dock ladda ner demo-versionen av programet på min dator och kötta som bara den där. Mitt problem stavas Photoshop och föra över något jag gjort där till Cinema 4D. Ja, nu ska kanske läggas till att jag aldrig ens varit inne i photoshop så jag kan inte skapa något där varav mitt problem. Måste nämligen få till loggan där som ska in till min text. en kort animation på det där renderingen inte bajsar på mig och så VOILA! min logga is done och jag kan få ett litet fint godkänt. Suck. Tror ni det kommer gå eller? Nja, jag tvivlar också...
Försöka lite till med det här nu då innan filmen börjar 17:15. Ännu en anledning att älska Manuset; filmvisningar!! ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0