Ain't it sunshine

Detta dumma lösenord!

Ohoj på er! Det blev inget firande på Cibeles igår för Barca krossade sitt motstånd. Aja, jag hade egentligen inte förväntat mig något annat så jag kan ju inte säga att det blev en besvikelse direkt. Nu kör vi på. Maj börjar ju imorgon och oj vilken månad vi har framför oss. Och sen kommer ju juni och vid det här laget tror jag alla vet hur mycket jag längtar till juni! ;) Men maj först alltså. La Liga avgörs och det ser ju just ut för pojkarna som ni vet. Sen är det ju ÄNTLIGEN dags för Eurovision. Kan ju säga att det kommer upp ett inlägg under två innan för att tagga till. Håller på och fixar lite mer en nedräkning, får se hur det blir med det. Haha. Mycket bra alltså som kommer inom närmsta tiden :)

Nu för en stund sen var jag uppe och hämtade mitt paket från Ellos som redan kommit. Provade kläderna och blev glatt överasskad. Eftersom jag alltid är så orolig över storlekarna så brukar jag ta en storlek som alltid är lite förstor. Vet att när jag tar en mindra så kan det bli ganska tajt ibland. Nu efter att haft lite tältkläder pga det så tog jag mindre storlek och de brukar ju alltid sitta ihop med en storlek åt fel hål. Haha. Iaf, det visade sig att toppen satt okej, lite stor men det är ju ganska skönt att det är luftigt. Klänningen var hur skön som helst, men för stor! Funderade på att skicka tillbaka och beställa i en storlek mindre (som jag för övrigt typ aldrig haft i storlek känns det som!). Dock tycker jag det blir så omständigt så jag behåller den lite förstora klänningen istället. Det är ju sånt där strech (stavas hur?) ovan så det går nog. Kommer bli en favorit i Madrid kan jag säga. Dock känns den lite för fin, men man ska väl gå runt och känna sig lite fin ibland? ;) Måste fundera över om jag ska köra en storlek mindre i framtiden alltså, eller om de bara var väldigt generösa den här gången...
Shortsen passade båda två. De ena var lite tajta i magen, men funkade absolut. De andra var lite stora i magen, men det funkar nog om jag sätter dit ett skärp. Haha. 

Nu ska jag få lite mat i magen för sen kommer mamma och jag beger mig ut på landet. Funderar på att testa springa ute där. Det är ju så vaaaaaarmt. PUH! Och där känner jag mig ju hemma så det kanske går bra med en springtur? Haha, kommer jag orka. Det är den stora frågan ;) Fira Valborg ska vi iaf göra på vanligtvis; typ inte alls ;) Men trevligt att vara med familj iaf...

Hoppas ni får en fin dag och njuter av det fina vädret :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0