Esta noche



Nu är det strax avspark i första delen av semin i Champions League för pojkarna. Ramos finns med i startelva, men inte Higuain. Hoppas på att han får komma in senare då. Jag tror jag har hittat ett sätt att se dem spela. Om det funkar kanske jag gråter en tår. Vi får se ;) Å andra sidan kanske jag ändå inte tittar. Jag har ju en vana av att bli så sjukt nervös när jag ser dem! Hur som helst håller jag alla mina tummar för en seger. Eller som alla säger så är ett x inte illa heller. Bara inte förlust. Motståndet är ju inte det lättaste. Bayern München. Bland annat går det ju att hitta förre Realspelaren, som faktiskt spelade med marängerna när jag hittade dem, Robben. Det jag minns mest av Robben är att han var riktigt bra och att jag var glad att ha honom i mitt lag! Haha. Håll gärna en extra tumme för mina pojkar ikväll :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0