Give me life



Jag har tråkigt! Jag har kommit så långt jag känner att jag kan med treatment och ska nu försöka mig på lite manus. Går ju inte super kan jag säga. Tror vädret gör mig opepp. Tur (eller kanske otur?) att jag fick den där dumlen av morfar på båten. MUMS! Dock tycker jag det sjunker väldans fort i paketet. Haha. Inte så bra kanske, men de är ju så förbaskat goda! 

Kanske inte så värt att skriva ett inlägg, men jag är som sagt uttråkad. Imorgon ska jag och Ia först på stan och käka något mumsigt och sedan bio. The Avengers ska vi se som har premiär då. DET är jag pepp på :P Nästa vecka blir det bio igen för att se The Lucky One. Mycket bio, men sånt gillas skarpt! Hoppas på att jag typ får nästa säsong av Supernatural imorgon också så jag kan kolla. Blir ju helt galen på dessa säsongsavslutningar! Tror jag ska titta till ett avsnitt som slutar någorlunda bra och sedan sluta. Då kanske jag kan hålla mig borta ;) haha

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0