Hurry Up

Nu har jag fått svar från studievägledaren och hon sa att det stämmer att jag kan tillgodoräkna min kvällskurs i mitt program. Inte illa. Alltså har jag mindre än ett år kvar att plugga. Jag kommer ju inte ta min examen 2012, men nästan. Ska ju vara typiskt att man har höstterminen en bit in på våren också. Aja, jag ska nog stå ut med det också ;)

Förut när det var dags för Grey's bestämde jag mig för att lyxa till det lite med en glass. Jag tog fram glassen från frysen och upptäckte att den var helt smält. WHAT!? Det visade sig att jag måste kommit emot av&på knappen så frysen stått av halva dagen. UPPS! Inte så bra. Som tur var så hade inte all mat tinat. Glassen köpte jag ju idag så den hann ju aldrig ligga därinne då det var kylt. Mamma sa att eftersom inte all mat var upptinad så skulle det nog gå bra och att jag inte behöver slänga allt. Hoppas på det. Så otroligt klantigt liksom.. Haha.

Kanske inte så värt att skriva ett inlägg om, men nu fick ni det iaf. Nu ska jag försöka sova lite för uj vad trött jag är. Imorgon bär det av hem mot landet. Får inte glömma kameran. Jag brukar bli inspirerad att fota lite när jag är där ute :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha bra Emma! ;)

2012-04-05 @ 00:00:41
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

;D

2012-04-05 @ 11:09:01
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0