I know it's possible

Vad är det egentligen med högtiderna? Julen kändes inte som jul och det känns inte riktigt som påsk ut i fingerspetsarna. Hmm. Aja, det är som det är. Inte hela världen. Det har ju trots allt blivit en helg fylld med trevligt och träff med familjen. Sånt uppskattas alltid lite extra :)

Idag har jag skrivit om manuset till den trailer jag och Johanna gör till vårt spel. Johanna ska kolla lite imorgon och ändra det som behövs. Team work ;)
Annars var vi faktiskt ute vid Marieberg och Skopunkten för att inhandla lite skor. De jag hade innan hade ju gått sönder så det behövdes verkligen. Ett par snygga skor till nu i vår samt två par till sommaren (och Madrid!) blev det. Är riktigt nöjd. De två sommarskorna är dessutom BLÅ! Mihi. Jag har ju något med att jag vill ha blå skor. Ett av paren är exakt rätt färg också. Trodde jag var tvungen att köpa högklackat, som jag för övrigt var väldigt nära att göra, för att få sådana men icke! Nu har jag sådana. Muy Bien. Längtar sönder till sommaren nu bara för det. Om jag är på humör kanske det kommer lite bilder mañana när jag kommer hem :)

Ibland får man bara för mycket av saker. Jag har till exempel fått på tok för mycket av Supernatural och Once Upon a Time, som för övrigt är två av världens bästa serier. Natten till igår drömde jag att jag och Ia var Sam & Dean i Supernatural och natten till idag drömde jag om Dean. Sen när jag hör en speciell låt kan jag inte sluta att tänka på att man skulle kunna göra en fantasymusikal av Snövit och ha med den låten (ni får en liten hint om låten av rubriken till inlägget). Perfekt för den elaka drottningen. Och med den elaka drottningen menar jag Regina i Once Upon a Time. Vore sjukt kul att se. Haha ;)

Nu är det manus som gäller. Hard work! Hoppas ni haft en bra dag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0