I'm coming home


Nu känner jag mig duktig. Eftersom jag var dum och köpte ett helt paket mjölk igår fast att jag skulle åka hem idag så var jag tvungen att på något sätt göra slut på den. Till min mammas glädje bestämde jag mig för att göra lite scones. Haha. Det blev hjärtformade scones. MUMS! Tror jag ska ta och baka lite mer på morgonen, det känns som man får mer gjort om man börjar med det och sedan sätter sig ned med pluggandet eller vad man måste göra. Ett kom ihåg inför framtiden helt enkelt.

Snart kommer mamma hit och vi ska åka iväg och handla en smula. Sen är det hem till landet som gäller. Ska bli kul att träffa Max, han brukar alltid bli helt knäpp när jag kommer. Haha. Så söt så jag dör en smula ;) Lite tomt kommer det ju dock vara där hemma, men jag ska försöka att inte tänka på det. Usch! Moving on. 
Ikväll är det zumba och jag tänkte nästan åka in trots att Mina inte är hemma. Ia erbjöd sig att köra mig för hon har fått sina Hungerspelen böcker. Haha, tack men jag kan faktiskt köra själv! Jag försökte få henne att vara med på zumban. Vi får se hur det gick med det. Höhö. 

Nu får jag fortsätta fixa klart innan det är dags att åka. Hoppas ni har en bra Skärtorsdag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0