I'm glad you came



Jag gillar att Ramos är så aktiv på twitter!!

Just nu är jag ännu mer övertygad att saker händer av en anledning. Att det finns en tanke bakom saker. Som att jag hittade Real. Min mage känner verkligen på sig hur dessa matcher mot Barca ska sluta. Nu hade jag ju en känsla av vinst, som jag skrev förut, och de banne mig gick och vann. Helt otroligt. Tänk att de faktiskt vann! Det betyder att de nästan vunnit ligan. 4 matcher kvar och det måste de hålla nu. De vann ju El Clasico! Åh, jag vill bara krama om varenda en av dem. Haha, jag var nära på att gå fram till en med Realtröja och krama honom. Så sjukt glad! Haha. Känner lite att vi borde åkt till Madrid ett par månader innan vi nu ska göra det. Tänk att vara på Cibeles när de kommer hem imorgon. Och om 4 veckor om det nu håller. <3

Det var faktiskt oerhört många Madridistas eller folk som för stunden hejade på Real på O'learys. Inget mig emot. Dessutom hängde Agnes på och det var ju inte helt fel. Hon kommer bli dit tvingad varje El Clasico från och med nu. Haha, jag vågar inte chansa på att det kanske var hon som gav lite tur. Och då kanske vi kan få lite popcorn också ;) En trevlig kväll på alla sätt alltså. Hoppas verkligen det kommer fler som denna! :)

Nu avslutar jag denna guldkväll på ett värdigt sätt. Ben Barnes och kinapuffar! Kan det bli bättre? :P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0