I've got a pocketful of sunshine

Idag är det söndag och vilodag. Dock vänder ju jag på dagarna lite fram och tillbaka så för mig har det blivit pluggdag. Jag och Elin har nästan blivit klara nu. Lite kvar bara som ska justeras, annar är vi redo för inlämning. Tycker vi har gjort ett riktigt bra jobb. En bakgrundsanalys, tre concept outlines samt tre treatment. Det enda som saknas nu är en individuell arbetsjournal. Går nog fort att göra och om jag inte orkar idag så har jag ju alltid imorgon :)

Annars idag tog jag min cykel och körde runt en liten runda. Så mysigt. Vädret idag är ju så fantastiskt så jag vet inte vad. Dessutom vann ju Real sin match som jag skrev förut. Muy Bien! Tänk att sitta en dag som denna vid en fontän  med en glass i handen. Det är iaf vad jag har velat göra hela dagen. Haha. Snart så. 

Efter att ha drömt om Supernatural inatt, och då bra drömmar och inte läskiga, så bestämde jag mig nu för att se ett avsnitt. Så bäst. Utan att avslöja för mycket för de som inte sätt, men jag älskar Deans nya "papparoll". Haha, passar honom väldigt bra ;) 

Funderar på att baka lite scones också. Var ett tag sen nu och det är ju så sjukt gott! Blev en ganska tidig middag så något gott ikväll kan ju inte skada :)

Hoppas ni alla har en riktigt bra och skön onsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag visste inte att det blev onsdag helt plötsligt? ;) näst sista meningen i ditt inlägg hihi

2012-04-29 @ 18:37:57
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Martina

Och det var inte meningen att det skulle bli fet stil där.. x)

2012-04-29 @ 18:38:34
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, UPPS! Lite trött tror jag ;)

2012-04-29 @ 18:52:01
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0