Look who's talking



Här har ni tjejen med stora leendet. Varför? Jo, Edward kommenterar ESC i år också. Han har liksom blivit ett likhetstecken med Eurovision så det vore så tomt om hans röst inte kom med kommentarer mellan alla framträdandena. I år har han med sig Gina. Jag gillar faktiskt henne, tyckte hon var rolig i Melodifestivalen. Om det var för att Edward skrev manus återstår ju att se. Jag kanske inte gillar henne när hon är bara...Gina? Dock fångar ju Edward personernas personligheter i det han skriver om man ser till dem man faktiskt känner till som han skrivit åt tidigare. Tror det blir bra där i slutet av maj. Jag har sagt det tusen gånger och ni kommer höra det minst tusen gånger till; Jag längtar!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0