Object for writing



Jag har tänkt nu i ett par dagar på min C-uppsats. Tror jag kommit fram till ungefär vad jag vill skriva om. Vore det inte intressant att ställa Red Riding Hood och Snow White & The Huntsman mot varandra? Båda är ju baserade på klassiska sagor, men kanske inte fullt så klassiska i sitt berättande. Dessutom är de ju båda lite fantasy, vilket vore väldigt intressant. Har för mig att det finns en del av fantasyn som är just sagor. Åh, vore sjukt kul. Har även några andra idéer, men den här är nog starkast just nu. Detta är ju inget som behöver väljas just i detta ögonblick, jag har ju för sjutton hela sommaren på mig. Still...

Just ´cause it's possible, it doesn't mean it has to be...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0